هنرمند هرمزگانی بازیگر فیلم محمد رسول الله در همدان تجلیل شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394
بازدید : 722
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : جعفر قاسمی هنرمند تئاتر میناب وبازیگر فیلم سینمایی محمد رسول الله در جشنواره فیلم کوتاه نوجوان همدان تقدیر شد .

13940607164615745986704

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه فرهنگ و هنر استان هرمزگان ، رضا اوژند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب ضمن تبریک به این هنرمند مینابی اظهار کرد : درمراسم افتتاحیه بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه نوجوان که در  همدان برگزار شد از عوامل اجرایی فیلم سینمایی  “محمد رسول الله ” به کارگردانی مجید مجیدی که بخشی از زندگی پیامبر رحمت را به تصویر کشیده  تجلیل شد .

وی افزود : جعفر قاسمی، هنرمند مینابی از گروه هنری ابوذر بعنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی “محمد رسول الله ” به کار گردانی مجید مجیدی که بعنوان نقش شوهر حلیمه ایفای نقش می کند در کنار سایر بازیگران این فیلم ،در مراسم افتتاحیه جشنواره  و هم زمان با اکران این فیلم در همدان با اهداء لوح تقدیر قدر دانی شد   .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب بیان کرد :جعفر قاسمی یکی از هنرمندان  خوش ذوق میناب  ، علاوه بر بازیگری   ، نویسندگی و کارگردانی چندین نمایش را  انجام داده و توانسته در جشنواره های متعددی  استانی شرکت و افتخاراتی را برای استان کسب کند.

اوژند عنوان کرد : حضور هنرمندان مینابی در حوزه های فرهنگی و هنری و کسب موفقیت  ، نشان از رشد و بالندگی هنر در این شهرستان دارد که بی شک مرهون تلاش و کوشش بی دریغ هنرمندان است که با عشق و علاقه ، شهرستان میناب را در میادین فرهنگی و هنری کشور مطرح می کنند.

 

انتها





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: هنرمند هرمزگان، بازیگر فیلم محمد رسول الله،تجلیل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 468
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2035
بازدید ماه : 1979
بازدید کل : 127112
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com